Όλοι μας σε κάποια στιγμή της ζωή μας λαχταρούμε το πρόχειρο φαγητό, ή για να ακριβολογούμε το αμαρτωλό junk food. Ακόμη και όταν ξέρουμε ότι δεν πρέπει να το φάμε γιατί βάζουν σε κίνδυνο την υγεία μας, παρόλα αυτά υποκύπτουμε στον πειρασμό.

Ωστόσο, υπάρχουν σνακ, ακόμη και γεύματα γρήγορου φαγητού που είναι λιγότερο ανθυγιεινά από ό, τι οι περισσότερες επιλογές του απαγορευμένου junk food. Διαλέγουμε λοιπόν από τα ανθυγιεινά τα πιο…υγιεινά

Το Healthnet, σας βοηθά ώστε να ξέρετε ποια να επιλέξετε την επόμενη φορά…

Tortilla chips αντί πατατάκια

Όταν θα θελήσετε να φάτε ένα αλμυρό και τραγανό σνακ, προτιμήστε τα τσιπς τορτίγιας αντί για τα γνωστά πατατάκια. Έχουν λιγότερο λίπος και θερμίδες. Εάν θέλετε μπορείτε πολύ εύκολα να τα φτιάξετε και στο σπίτι με ακόμη λιγότερες θερμίδες. Δείτε τη συνταγή εδώ

Ποπ κορν αντί πατατάκια

Το καλαμπόκι αν και αποτελεί ένα είδος δημητριακού, διατροφικά συγκαταλέγεται στα αμυλούχα λαχανικά. Επειδή έχει όγκο όταν το βάλετε στο στόμα σας θα νιώθετε σαν να τρώτε περισσότερο από ό, τι στην πραγματικότητα σας προσφέρει. Αγοράστε καλαμπόκι χύμα και μαγειρέψτε το μόνοι σας. Έτσι θα ελέγχετε πόσο βούτυρο ή λάδι θα βέλετε ενώ μπορείτε να πειραματιστείτε με τα αγαπημένα σας καρυκεύματα. Σκόνη τσίλι, τυρί παρμεζάνα, ζάχαρη και κανέλα, ή ότι άλλο λέει η διάθεσή σας.

Pretzels αντί πατατάκια

Τα τραγανά pretzels είναι γνωστά για το ότι είναι ένα σνακ χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά. Υπάρχουν πολλές επιλογές για να διαλέξετε. Συνήθως στα σούπερ μάρκετ έχουν μεγάλα βάζα, αλλά και μικρές ατομικές μερίδες.  

Nuggets κοτόπουλου αντί Hot dog

Φυσικά δε θα αναφερθούμε στα ξυλάκια κοτόπουλου, αφού μιλάμε για υγιεινό junk food. Θα πούμε για τα nuggets κοτόπουλου. Εάν παραγγείλετε απέξω, ένα σάντουιτς με nuggets κοτόπουλου, ή μόνα τους τεμάχια είναι η ιδανικότερη λύση αφού 4 κομμάτια έχουν 170 θερμίδες με 9 γραμμάρια πρωτεΐνης. Μπορείτε να προσθέσετε σάλτσα μπάρμπεκιου ή γλυκόξινη, οι οποίες προσθέτουν 45 έως 50 θερμίδες.

Γλυκοπατάτες από πατάτες τηγανιτές

Εάν μπορείτε να επιλέξετε, τότε διαλέξτε γλυκοπατάτα στη θέση της κανονικής λευκής πατάτας τηγανιτής. Πάντοτε να τις προτιμάτε, ειδικά σε πατάτες τηγανιτές. Θα πάρετε πιθανώς εξίσου υδατάνθρακες και θερμίδες, αλλά οι γλυκοπατάτες έχουν περισσότερες ίνες και τεράστια ποσότητα βιταμίνης Α. (Κάτι χάνεις, κάτι κερδίζεις…)

Τυριά ωρίμανσης αντί κλασικών τυριών

Είναι μια καλή υγιεινή επιλογή το τσένταρ ή η παρμεζάνα. Εάν τα συνδυάσετε με ξηρούς καρπούς θα πάρετε επιπλέον όχι μόνο θερμίδες αλλά και βιταμίνες. Επίσης αποτελούν καλή επιλογή για τα άτομα με ευαισθησίες και δυσανεξία στη λακτόζη.

Γρανίτα αντί παγωτού

Ενώ οι γρανίτες φρούτων έχουν ζάχαρη, όμως δεν έχουν λίπος. Έρχονται επίσης προσυσκευασμένα σε μεμονωμένες μερίδες, οπότε είναι λιγότερο πιθανό να φάτε περισσότερο από τη συνιστώμενη ποσότητα. Οι παγωμένες γρανίτες έχουν μόνο 40 θερμίδες ανά τεμάχιο και έρχονται σε πολλές γεύσεις. Μπορείτε να εξοικονομήσετε χρήματα και να φτιάξετε τα δικά σας στο σπίτι.

Μαύρη σοκολάτα αντί γάλακτος

Όταν λαχταράτε σοκολάτα τότε αναζητήστε τη μαύρη. Έχει λιγότερη ζάχαρη από τη σοκολάτα γάλακτος και έχει υψηλή περιεκτικότητα σε σίδηρο και φυτικές ίνες. Περιέχει επίσης πολυφαινόλες, κατεχίνες και φλαβανόλες, οι οποίες όλες ενεργούν ως αντιοξειδωτικά. Κάντε δώρο στον εαυτό σας μια υψηλής ποιότητας μπάρα μαύρης σοκολάτας – με τουλάχιστον 65% κακάο – και απολαύστε την αργά ώστε να λιώνει στο στόμα.