Το Αμερικανικό Κολέγιο Μαιευτήρων και Γυναικολόγων (ACOG) συστήνει στις γυναίκες που είχαν εντάξει στη ρουτίνα τους τη φυσική άσκηση, όταν έμειναν έγκυες , ότι μπορούν να συνεχίσουν και να πραγματοποιούν 30 λεπτά μέτριας άσκησης πέντε ημέρες την εβδομάδα. Το Κολλέγιο επίσης άλλαξε πριν από λίγους μήνες τις προηγούμενες συστάσεις του αναφέροντας ότι οι γυναίκες που δεν ασκούνταν πριν από την εγκυμοσύνη θα πρέπει να αρχίσουν να αθλούνται.

Οι γιατροί παλαιότερα συνήθιζαν να ανησυχούν ότι η άσκηση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης θα περιορίσει τη ροή του αίματος στη μήτρα. Ήταν λίγο όπως η παλιά σύσταση να μην κολυμπούμε για μια ώρα μετά το φαγητό – νομίζαμε ότι οργανισμός μας δεν θα μπορούσε να ρυθμίσει τη ροή του αίματος προς το στομάχι και σε μεγάλες μυϊκές ομάδες ταυτόχρονα. Έτσι είχαν εκφραστεί ανησυχίες ότι η άσκηση μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένο κίνδυνο κακής ανάπτυξης του εμβρύου.

Μάλιστα το Αμερικανικό Κολέγιο Μαιευτήρων και Γυναικολόγων αναφέρθηκε στα πολλαπλά οφέλη που μπορεί να έχει μια θεραπευτική αγωγή άσκησης στη διάρκεια της εγκυμοσύνης, συμπεριλαμβανομένης της βοήθειας με τη διαχείριση του βάρους, τη μείωση του κινδύνου διαβήτη κύησης στις παχύσαρκες γυναίκες, και την ενίσχυση της ψυχολογικής ευεξίας . Η άσκηση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και μπορεί να σας βοηθήσει να ανακάμψετε γρηγορότερα μετά τη γέννηση, τόσο με τη διαχείριση του βάρους όσο και με την υιοθέτηση ενός υγιούς παραδείγματος προς την οικογένειά σας.

Πώς θα αρχίσετε να γυμνάζεστε στη διάρκεια της εγκυμοσύνης

Δεν χρειάζεστε φανταχτερό εξοπλισμό ή να είστε μέλος σε κάποιο γυμναστήριο για να υιοθετήσετε έναν πιο δραστήριο τρόπο ζωής. Το περπάτημα είναι το πιο εύκολο πράγμα για να αρχίσετε. Προσκαλέστε μια φίλη ή συνάδελφο να έρθει μαζί σας και μπορείτε να το κάνετε μια κοινωνική δραστηριότητα. Επίσης, μετά την γέννα, μπορείτε να βάλετε το μωρό σας σε ένα καρότσι και να συνεχίσετε το περπάτημα.

Πειραματιστείτε με διαφορετικές δραστηριότητες για να δείτε τι σας αρέσει. Κατεβάστε ένα βίντεο γιόγκα ή βρείτε κάτι που σας αρέσει, γιατί αν δεν σας αρέσει, δεν θα το συνεχίσετε. Ό, τι κι αν κάνετε, να θυμάστε τις παρακάτω συμβουλές:

Συζητήστε με το γιατρό σας σχετικά με το σχέδιο άσκησής σας.

Μείνετε δροσερή και καλά ενυδατωμένη.

Ασκηθείτε χαλαρά και όχι με ένταση.

Τροποποιήστε τις ασκήσεις, αν χρειαστεί.

Ακούστε το σώμα σας.