Πιστεύετε ότι δεν έχετε χρόνο για να ασκηθείτε; Όλα είναι δυνατά εάν το θέλουμε, ακόμη και στο δρόμο προς τη δουλειά ή στο γραφείο υπάρχουν λύσεις. Κάντε την άσκηση και τη γυμναστική μέρος του τρόπου ζωής σας , της καθημερινότητας και των συνηθειών σας. Εάν είστε πρωινοί τύποι, προγραμματίστε το γυμναστήριο, ή ένα γρήγορο βάδισμα γύρω από τη γειτονιά σας, τις πρωινές ώρες, αμέσως μόλις ξυπνήσετε. Ακόμη κι αν θέλετε να μείνετε στο σπίτι, ψάξτε στον υπολογιστή προγράμματα γυμναστικής και ασκηθείτε με την ησυχία σας χωρίς να σας βλέπει κανείς.

Ακολουθείστε τις παρακάτω συμβουλές και μπορείτε να συνδυάσετε το… τερπνό με το ωφέλιμο

  • Στην καθημερινή μετακίνηση προς τη δουλειά, ή για να πάτε να κάνετε δουλειές επιλέξτε τα πόδια ή το ποδήλατο. Αν είναι μεγαλύτερη η μετακίνηση και χρειάζεστε αυτοκίνητο, ή κάποιο άλλο μεταφορικό μέσο τότε αν πάρετε λεωφορείο κατεβείτε μια στάση ή δύο νωρίτερα, ή παρκάρετε πιο μακριά από τον προορισμό σας.
  • Στο μεσημεριανό διάλλειμα, τώρα που ο καιρός είναι καλός, βγείτε για περπάτημα, είναι μια άσκηση που θα σας γεμίσει όχι μόνο ενέργεια αλλά θα σας κάνει και πιο παραγωγικούς
  • Όταν είστε στη δουλειά, βρείτε ευκαιρίες για να περπατήσετε ή να συναντήσετε συναδέλφους σας αντί να τους τηλεφωνήσετε, και μη μένετε κολλημένοι στην καρέκλα και τον ηλεκτρονικό υπολογιστή σας
  • Στο σπίτι, όταν κάνετε… δουλειές σφουγγαρίζετε, σκουπίζετε ή τρίβετε πατώματα, επιταχύνετε το ρυθμό σας για να πάρετε τα μέγιστα καρδιακά οφέλη της άσκησης – αγγαρείας
  • Όταν περνάτε αρκετό χρόνο με την οικογένεια σας τότε προγραμματίστε περιπάτους, ποδηλατάδες ή ακόμη και εκδρομές για περπάτημα στη φύση. Η οικογενειακή διασκέδαση και η καλή φυσική κατάσταση δεν αλληλοαναιρούνται!
  • Όταν είστε μπροστά στην τηλεόραση κάντε push ups, ροκανίσματα, άλματα ή γιόγκα κατά τη διάρκεια διαλειμμάτων από μια ταινία. Έχετε σε θέση “βολής” κοντά στην τηλεόραση και στο άμεσο οπτικό σας πεδίο βαράκια, σχοινάκια και λάστιχα αντίστασης για να σας εμπνέει και να σας υπενθυμίζει ότι πρέπει να ασκηθείτε.

 

Τελικά, το κλειδί για την εύρεση του χρόνου είναι να παράγουμε εμείς οι ίδιοι τον χρόνο. Να κάνουμε το χρόνο μεγαλύτερο γιατί όταν απολαμβάνουμε την άσκηση που έχουμε επιλέξει τότε θα ανακαλύψουμε ότι είναι πολύ πιο εύκολο και είμαστε πολύ πιο πρόθυμοι, για να χωρέσουμε τη γυμναστική στην ημέρα μας. Ακολουθώντας τις παραπάνω συμβουλές θα δείτε ότι θα αποκτήσετε υγιεινές συνήθειες σε… χρόνο μηδέν.