Με δεδομένο ότι περίπου τα 2/3 του ανθρώπινου οργανισμού, αποτελούνται από νερό είναι προφανές ότι η κατανάλωση νερού είναι πολύ σημαντική για την υγεία μας. Αν σε αυτόν τον παράγοντα προσθέσουμε και νέες έρευνες που αναφέρουν ότι η αύξηση στην κατανάλωση νερού βοηθά στον έλεγχο του σωματικού βάρους, στη μείωση της πρόσληψης ζάχαρης και νατρίου, που παίρνουμε από τη διατροφή, αλλά και των κορεσμένων λιπαρών, τότε μπορούμε να θεωρούμε το νερό ως τον πολυτιμότερο σύμμαχο μας. Εκτός βέβαια από το γεγονός ότι μας κρατά ενυδατωμένους και την επιδερμίδα του προσώπου λαμπερή και φρέσκια, τα πλεονεκτήματα από τη αυξημένη πρόσληψη νερού είναι πολλά περισσότερα.

Σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Illinois, που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 18.300 ανθρώπων από το 2005 έως το 2012 για την περαιτέρω διερεύνηση της αύξησης πρόσληψης νερού και πως αυτή μπορεί να επηρεάσει τις παραμέτρους της ανθρώπινης υγείας, όσοι αύξησαν την κατανάλωσή τους σε νερό από 1 έως 3 ποτήρια την ημέρα μείωσαν τη συνολική ενεργειακή πρόσληψη από 68-205 θερμίδες και την πρόσληψη νατρίου από 78g έως 235g. Αν και ροφήματα, όπως μαύρο τσάι, τσάι από βότανα και καφέ δεν αξιολογήθηκαν ως πηγές πρόσληψης νερού ωστόσο περιελήφθη η περιεκτικότητά τους σε νερό στους υπολογισμούς της συνολικής κατανάλωσης. Περαιτέρω αποτελέσματα έδειξαν ότι οι άνθρωποι που αύξησαν την κατανάλωση νερού, κατανάλωσαν και από 5g έως 18g λιγότερη ζάχαρη, καθώς και 7g -21g λιγότερη χοληστερόλη.

Εκτός από το νερό, μπορούμε επίσης να ενυδατώσουμε τον οργανισμό μας, μέσα από ορισμένα τρόφιμα, όπως ζωμούς, σούπες, το σέλινο, τις ντομάτες ή τα πεπόνια. Πίνοντας ένα φλιτζάνι ζεστό νερό το πρωί (συνήθως μαζί με χυμό λεμονιού, μπορούμε να θεραπεύσουμε το σώμα μας, μειώνοντας τη δράση των ελεύθερων ριζών, να βοηθήσουμε την πέψη των τροφών και να προλάβουμε την πρόωρη γήρανση.

 

 

Τα οφέλη του νερού στα γρήγορα:

  • Διατηρεί τη θερμοκρασία του σώματος σε φυσιολογικά επίπεδα
  • Λιπαίνει τις αρθρώσεις και ανακουφίζει από τους πόνους
  • Προστατεύει τη σπονδυλική στήλη
  • Βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και αποβάλλει το περιττό λίπος
  • Απομακρύνει τις τοξίνες και αποβάλλει τις επιβλαβείς ουσίες του οργανισμού, μέσω της ούρησης και της εφίδρωσης.
  • Βοηθά στην κινητικότητα του εντέρου.