Οι τροφές για υγιή μαλλιά

Ξεχάστε τις χημικές βαφές, τα λάδια για την ψαλίδα, τα σέρουμ που θρέφουν την τρίχα, τα αντιπιτυριδικά κι όλα εκείνα τα πολυδάπανα προϊόντα για τα μαλλιά. Η καλύτερη μέθοδος για να ενισχύσετε την ποιότητα της τρίχας και να κάνετε τα μαλλιά σας υγιή και παράλληλα να βοηθήσετε τον οργανισμό σας, είναι να ακολουθήσετε μια προσεγμένη διατροφή πλούσια σε βιταμίνες, ιχνοστοχεία και μέταλλα.

Έχει υπολογιστεί πως μια γυναίκα στη διάρκεια της ζωής της θα δαπανήσει περισσότερα από 30.000 ευρώ για την αγορά προϊόντων μαλλιών. Ωστόσο όσα και αν δαπανήσουμε για προϊόντα που ενισχύουν τη δομή της τρίχας και του τριχωτού, αν δεν ακολουθήσουμε ισορροπημένη διατροφή δεν θα έχουμε τα αποτελέσματα που επιθυμούμε κι αυτό γιατί τα υγιή μαλλιά για να αναπτυχθούν απαιτούν να εφοδιάζουμε τον οργανισμό μας με πρωτεΐνες, γλυκόζη, βιταμίνες και ανόργανα συστατικά Τα λεπτά και άτονα μαλλιά, η ψαλίδα στις άκρες ή η πιτυρίδα μπορεί να είναι σημάδι ότι ο οργανισμός μας έχει έλλειψη από συγκεκριμένες βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία. Αντί λοιπόν να ξοδεύουμε χρήματα, χρόνο και κόπο για την αγορά προϊόντων καλύτερα να βάλουμε στο πιάτο μας ορισμένες από τις λεγόμενες υπερτροφές.

Καρύδια για να καθυστερήσουμε το γκριζάρισμα

Τα καρύδια είναι πλούσια σε μια ουσία που ονομάζεται βιοτίνη και ανήκει στο σύμπλεγμα των βιταμινών Β. Περιέχουν βιταμίνη Ε, Ωμέγα λιπαρά αλλά και ίχνη χαλκού, που ευθύνεται για την παραγωγή μελανίνης, τη χρωστική ουσία που δίνει το χρώμα στα μαλλιά μεταξύ άλλων. Η έλλειψη χαλκού είναι μια κοινή αιτία για το γκριζάρισμα της τρίχας. Έτσι μια χούφτα καρύδια την ημέρα, εκτός από την προστασία της καρδιάς και των αγγείων καθυστερούν και την επίσκεψη στο κομμωτήριο.

Κινόα για να ενδυναμώσετε τον οργανισμό σας

Το 90% των μαλλιών αποτελείται από ένα είδος πρωτεΐνης που λέγεται κερατίνη. Τα άτονα και βαριά μαλλιά μπορεί να σημαίνουν ότι σας λείπουν πρωτεΐνες και τις οποίες μπορείτε να αναπληρώσετε με την κινόα. Οι καρποί της κινόας σας εφοδιάζουν με όλα τα απαραίτητα αμινοξέα που χρειάζεται το σώμα, συμπεριλαμβανομένης και της λυσίνης, που είναι ένα βασικό συστατικό στα σαμπουάν για την απώλεια μαλλιών.»

Φακές για επιπλέον μάκρος

Η έλλειψη σιδήρου είναι η πιο κοινή αιτία για τα λεπτά μαλλιά και κατά συνέπεια την απώλειά τους Αν τα επίπεδα είναι χαμηλά, η τρίχα ατονεί, παραμένει στάσιμη και τελικά πέφτει. Φακές και άπαχο κόκκινο κρέας είναι η καλύτερη πηγή σιδήρου.

Αυγά για τόνωση

Σκεφτείτε τα αυγά ως μια βρώσιμη μάσκα μαλλιών. Περιέχουν όλα εκείνα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά συμπεριλαμβανομένων των πρωτεϊνών, της βιταμίνης D και βιταμίνες του συμπλέγματος Β. και Βιοτίνη που ενισχύει την παραγωγή κερατίνης και αυξάνει την ελαστικότητα και τη δύναμη της τρίχας . Έτσι, αν τα μαλλιά σας είναι εύθραυστα, ενδώστε σε μια ομελέτα.

Στρείδια για την πιτυρίδα

Εάν υποφέρετε από ξηροδερμία τότε μπορεί να φταίει η έλλειψη ψευδαργύρου. Βοηθά στη διατήρηση της λιπαρότητας, που εκκρίνουν οι αδένες, των θυλάκων των τριχών. Τα στρείδια, τα καβούρια και αστακός είναι οι πλουσιότερες πηγές, αλλά όπως και οι κολοκυθόσποροι.

Κουάκερ για νεανική όψη στα μαλλιά

Τα μαλλιά γίνονται πιο εύθραυστα και θαμπά καθώς γερνάμε, και ένας από τους λόγους για αυτό είναι η πτώση των επιπέδων διοξειδίου του πυριτίου. Το ορυκτό αυτό είναι σημαντικό για τη διατήρηση της ορμονικής ισορροπίας.

Πιπεριές για την ψαλίδα

Η Βιταμίνη C προστατεύει τα μαλλιά από τις ελεύθερες ρίζες. Είναι σημαντική για την παραγωγή σμήγματος και κολλαγόνου. Ξηρά μαλλιά και ψαλίδα είναι σημάδια ότι δεν παίρνετε αρκετή βιταμίνη C. Οι κόκκινες πιπεριές είναι μια πλούσια πηγή Βιταμίνης C, όπως φυσικά και τα πορτοκάλια, οι φράουλες,οι ντομάτες και το μπρόκολο.