Πρωινό γεύμα

Το σημαντικότερο της ημέρας

Κάτι ήξερε ο θυμόσοφος λαός και κατέληξε στο απόφθεγμα «το πρωί φάε μόνος σου, το μεσημέρι με το φίλο σου και το βράδυ με τον εχθρό σου».

Το πρωινό γεύμα όπως όλοι γνωρίζουμε είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας και γι’ αυτό πρέπει να βρίσκουμε πάντα χρόνο, όσες ασχολίες και υποχρεώσεις κι αν έχουμε για να ενσωματώσουμε στην καθημερινή μας ρουτίνα. Όσες έρευνες κι αν έχουν γίνει σχετικές με ένα θρεπτικό πρωινό αποδεικνύουν ότι αν καταναλώσουμε τις περισσότερες θερμίδες της ημέρας το πρωί βελτιώνουμε τον έλεγχο της γλυκόζης μειώνουμε την πίεση του αίματος και της κακής χοληστερίνης. Επίσης πετυχαίνουμε ευκολότερη απώλεια βάρους

Δημητριακά: οι βασιλιάδες του πρωινού

Τα δημητριακά είναι οι βασιλιάδες του πρωινού γεύματος καθώς περιλαμβάνουν τα πιο θρεπτικά συστατικά για τον οργανισμό μας.

Είναι ένα εύκολο και γρήγορο πρωινό αρκεί αυτά που θα καταναλώσουμε να μην περιέχουν ζάχαρη. Πρέπει αντίστοιχα να έχουν τουλάχιστον 3 γραμμάρια φυτικών ινών και όχι περισσότερο από 140 mg νατρίου ανά μερίδα.

Μια καλή επιλογή είναι να καταναλωθούν με μειωμένης περιεκτικότητας σε λιπαρά γάλα ή γιαούρτι σε συνδυασμό με φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα. Χρησιμοποιείστε επίσης στη διατροφή σας αλεύρι βρώμης και πίτουρο βρώμης που είναι πλούσιες πηγές διαλυτών φυτικών ινών και τα οποία βοηθούν στη μείωση της κακής χοληστερόλης.

Άλλες επιλογές καλού και υγιεινού πρωινού είναι: γιαούρτι με γκρανόλα, φύτρες σταριού και σταφίδες. 2 φέτες ψωμί του τοστ με φυστικοβούτυρο, φρούτα μαζί με ξηρούς καρπούς. Δοκιμάστε για παράδειγμα μπανάνα με καρύδια ή μήλο με ανάλατα αμύγδαλα. Ομελέτα με ασπράδια αυγών και λαχανικά ή άπαχη γαλοπούλα. Και φυσικά αν δεν έχετε χρόνο μπορείτε να έχετε πάντα μαζί σας μπάρες δημητριακών.