Πως θα αποφύγουμε το delivery

 Η αγορά τροφίμων και η προετοιμασία των γευμάτων είναι μέρος της εβδομαδιαίας ρουτίνας και πονοκέφαλος για πολλές γυναίκες για το τι θα μαγειρέψουν καθημερινά.

Σας προτείνουμε, λοιπόν, απλούς τρόπους για να οργανώσετε τα γεύματα σας, ώστε να διευκολύνετε τη ζωή σας, να κάνετε μια ισορροπημένη διατροφή, να έχετε καλή υγεία, να εξοικονομήσετε χρόνο και χρήματα και να απαλλαγείτε από το καθημερινό άγχος του καθημερινού φαγητού.

Καθώς η ποσότητα του χρόνου μαγειρέματος μειώνεται, ο δείκτης μάζας σώματος αυξάνεται, λένε οι έρευνες. Τι καλύτερο λοιπόν από το να σχεδιάσουμε τα γεύματά μας να εμπνευστούμε και να γίνουμε φίλοι με την κουζίνα μας. Έτσι:

  • Πριν πάτε για ψώνια, πρέπει να γνωρίζετε τι φαγητό θα μαγειρέψετε. Χρησιμοποιήσετε το διαδίκτυο για να βρείτε συνταγές πρωτότυπες ή βρείτε συνταγές από εφημερίδες ή περιοδικά.
  • Κάντε μια λίστα με τα υλικά που χρειάζεστε για να αγοράσετε. Συμπεριλάβετε εποχιακά τρόφιμα, όπως μήλα, πιπεριές, καλαμπόκι, αγγούρια, μελιτζάνες, σκόρδο, μαρούλι, μανιτάρια, μπάμιες, κρεμμύδια, γλυκές και καυτερές πιπεριές, γλυκοπατάτες, το καλοκαίρι και το χειμώνα κολοκύθα, ντομάτες, και ραπανάκια. Μαγειρέψτε τις πρωτεΐνες όπως ψάρια, κοτόπουλο ή άπαχο κρέας, νωρίτερα γιατί μπορείτε να τα συνδυάσετε με μια σαλάτα ή να τα ζεστάνετε εύκολα.
  • Μαγειρέψτε νωρίτερα φασόλια και πιάτα με ρύζι, τα οποία επίσης ζεσταίνονται εύκολα. Μπορείτε να τα σερβίρετε με πράσινη σαλάτα ή άλλα ωμά λαχανικά.
  • Ετοιμάστε πολλές σαλάτες, πλύνετε τα λαχανικά και αποθηκεύστε τα στο ψυγείο. Προσθέστε το ντρέσινγκ πριν από το σερβίρισμα.

Εύκολες συνταγές που μπορούν να γίνουν νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα:

Σπαγγέτι με γαλοπούλα ή κοτόπουλο

ΥΛΙΚΑ: 1/2 κιλό άπαχη γαλοπούλα, ή κοτόπουλο, 1/2 κουταλάκι του γλυκού σκόνη σκόρδου, ένα κρεμμύδι μικρό τριμμένο, 1 βάζο σάλτσα κόκκινη, ζυμαρικά ολικής αλέσεως, τυρί παρμεζάνα, για γαρνίρισμα

ΟΔΗΓΙΕΣ: Αλείψτε τη γαλοπουλα με το σκόρδο και το τριμμένο κρεμμύδι και ψήστε σε ένα αντικολλητικό τηγάνι έως ότου η γαλοπούλα δεν έχει πλέον ροζ χρώμα. Ρίξτε τη σάλτσα στη γαλοπούλα, σκεπάστε και σιγοβράστε για 20 έως 30 λεπτά, ανακατεύοντας κατά διαστήματα για να ενσωματωθούν οι γεύσεις.

Αφήστε τη σάλτσα να κρυώσει, σχεδόν σε θερμοκρασία δωματίου, μεταφέρετε σε ένα δοχείο αποθήκευσης, και το βάζετε στο ψυγείο μέχρι να το καταναλώσετε. Σερβίρουμε με μπρόκολο στον ατμό και μια πράσινη σαλάτα.

Κόκκινα φασόλια και ρύζι

Υλικά: 2 φλιτζάνια κόκκινα φασόλια, 2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο, 1 φλιτζάνι ψιλοκομμένο κρεμμύδι, 1/2 φλιτζάνι ψιλοκομμένο πιπεριά, 1/2 φλιτζάνι ψιλοκομμένο σέλινο 1/2 φλιτζάνι ψιλοκομμένο καρότο, 1/2 κουταλάκι του γλυκού τριμμένο μαύρο πιπέρι, 1/2 κουταλάκι του γλυκού πιπέρι καγιέν (προαιρετικό), 1 κουταλάκι του γλυκού αποξηραμένο θυμάρι, 1 φλιτζάνι ζωμό λαχανικών ή ζωμό κοτόπουλου, 1 φύλλο δάφνης, ντομάτα, για γαρνίρισμα

Οδηγίες: Μουλιάζουμε τα φασόλια τη διάρκεια της νύχτας σε κρύο νερό. Ζεσταίνετε το λάδι σε μια μεγάλη κατσαρόλα. Σε μέτρια φωτιά, σοτάρετε κρεμμύδια, πιπεριές, σέλινο, πιπεριές, και το θυμάρι για περίπου 10 λεπτά, ανακατεύοντας συχνά. Εν τω μεταξύ, στραγγίζετε τα φασόλια. Σε μια άλλη μεγάλη κατσαρόλα, καλύψτε τα φασόλια με 4 φλιτζάνια φρέσκο νερό και αφήνουμε να πάρει βράση. Μόλις το νερό βράσει, προσθέτουμε το μείγμα με τα σοταρισμένα στα φασόλια, καθώς και το ζωμό και τη δάφνη. Χαμηλώνετε τη φωτιά και σιγοβράστε για 1 έως 1-1 / 2 ώρες. Αφαιρέστε το φύλλο δάφνης. Σερβίρετε πάνω από μαγειρεμένα καστανό ρύζι ή άγριο ρύζι μαζί με φρέσκια ντομάτα, κομμένη σε χοντρά κομμάτια.

 

Χοιρινό Φιλέτο

Υλικά: 1 κιλό χοιρινό φιλέτο, 1/4 φλιτζανιού μέλι, 1/4 του φλιτζανιού σάλτσα σόγιας, 1/2 κουταλάκι του γλυκού σκόνη σκόρδου, 1/2 κουταλάκι του γλυκού κρεμμύδι σε σκόνη, 1 κουταλάκι του γλυκού ξύδι

Οδηγίες: Βάλτε όλα τα υλικά σε μια πλαστική σακούλα και μαρινάρετε το χοιρινό φιλέτο για τουλάχιστον μία ώρα. Ετοιμάστε ένα τηγάνι και ψήστε για λίγα λεπτά το φιλέτο και από τις δύο πλευρές, αφού το έχετε αλείψει με τη μαρινάδα. Προθερμάνετε το φούρνο και το βάζετε σε πυρίμαχο σκεύος ακάλυπτο για περίπου 30 λεπτά, ανάλογα με το πάχος του. Κόβουμε και σερβίρουμε ζεστό με λάχανο σαλάτα. Τη λαχανοσαλάτα μπορείτε να την κάνετε συνδυάζοντας λάχανο, ντομάτα, αμύγδαλα, φρέσκα κρεμμυδάκια, και αποξηραμένα κράνμπερις. Για ντρέσινγκ θα χρησιμοποιήσετε ένα μείγμα από 1/3 φλιτζάνι ελαιόλαδο, 1/3 φλιτζάνι ξίδι, και 1 κουταλάκι του γλυκού μαύρη ζάχαρη.

 

Εύκολο κοτόπουλο κατσαρόλας

Υλικά: 2 στήθη κοτόπουλου χωρίς πέτσα, 1 μεγάλο κρεμμύδι, κομμένο σε φέτες, 2 μεγάλα καρότα, καθαρισμένα και κομμένα σε φέτες, 2 κοτσάνια σέλινο, καθαρισμένο και κομμένο σε φέτες, 1 κουτί σάλτσα τομάτας, 1/2 κουταλάκι του γλυκού ξερή ρίγανη, θυμάρι, φασκόμηλο, 3-4 φλιτζάνια ζωμό κοτόπουλου.

Οδηγίες: Σε μια κατσαρόλα βάλτε το κοτόπουλο στρώστε τα ωμά λαχανικά, τη σάλτσα ντομάτας, και τα βότανα. Περιχύστε με το ζωμό κοτόπουλου, αρκετά για να καλύψει πλήρως τα υλικά. Μαγειρέψτε σε χαμηλή φωτιά μέχρι να μαλακώσουν τα λαχανικά. Σερβίρετε με κριθαράκι.