Μια νόστιμη και υγιεινή συνταγή με τη «μοδάτη» κινόα

Υλικά:

  • 2 φλιτζάνια μαγειρεμένη quinoa (κόκκινη δίνει περισσότερο χρώμα)
  • 2 φλιτζάνια ψιλοκομμένο αχλάδι
  • 2 κλωνάρια σέλινο, ψιλοκομμένα
  • 1/4 φλιτζάνι σταφίδες
  • 1/4 φλιτζάνι αμύγδαλα σε φέτες
  • 1/4 φλιτζάνι βατόμουρα ή όποια άλλα μούρα θέλετε
  • Φύλλα μαρουλιού

Οδηγίες: Ανακατεύουμε όλα τα υλικά και σερβίρουμε σε θερμοκρασία δωματίου ή διατηρημένα σε απλή ψύξη. Κάνει τέσσερις μερίδες.

Κάθε μερίδα περιέχει περίπου 258 θερμίδες, 7 g λίπους (δεν έχει κορεσμένα λιπαρά, trans λιπαρά ή χοληστερόλη), 161 mg νάτριο, 45 g υδατάνθρακες, 7 g φυτικές ίνες, 17 g σάκχαρα, και 6 g πρωτεΐνης.