Ξεκινήστε την ημέρα σας παίρνοντας δύναμη, ενέργεια και πολύτιμα συστατικά. Αυτή η συνταγή για smoothie μπανάνας περιέχει χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα και μπορεί να συνδυαστεί με άλλα μαλακά φρούτα όπως ροδάκινα, ή αχλάδια. Είναι ενυδατικό,  θρεπτικό και πηγή ασβεστίου, πρωτεϊνών όπως και καλίου από την μπανάνα.

Συστατικά για 1 μερίδα:

1 μπανάνα

½ φλιτζάνι γιαούρτι 0 ή 2% (μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και με γεύση βανίλιας)

2 παγάκια

2 κουταλάκια του γλυκού εκχύλισμα βανίλιας ή 1 βανιλίνη σε σκόνη.

Βάλτε όλα τα υλικά στο μπλέντερ και ανακατέψτε μέχρι να λιώσουν και να ομογενοποιηθούν τα υλικά

 

Καλή απόλαυση!!!

Πηγή: clevelandclinic.org