Τρώτε υγιεινά, ασκείστε, διαγράφετε όλα αγαπημένα φαγητά από τη διατροφή σας, κλείνετε τα μάτια στους γλυκούς πειρασμούς και τόσες άλλες θυσίες για να χάσετε τα κιλά που θέλετε. Ιδιαίτερα αν έχετε αργό μεταβολισμό ο κόπος και η προσπάθεια που καταβάλλετε είναι διπλάσια. Όταν λοιπόν τηρείται πιστά όλα τα παραπάνω και ακολουθείτε κατά γράμμα μια ορισμένη διατροφή, μερικές φορές πιστεύετε πως ορισμένες παρασπονδίες δε θα σας βγάλουν από το πρόγραμμά σας. Από την άλλη πλευρά υπάρχουν κάποια συστατικά κρυμμένα στις τροφές που καταναλώνετε που αντί να αφαιρούν κιλά, αντίθετα δεν σας επιτρέπουν να τα χάσετε με ευκολία. Ποια είναι αυτά τα απαγορευμένα της δίαιτας:

  1. Τα smoothies. Αντίθετα από ότι νομίζουμε, πως περιέχουν μόνο γιαούρτι και φρούτα, τα smoothies (φρουτοποτά) συνήθως παρασκευάζονται με γάλα και σε πολλές περιπτώσεις με παγωτό, ενώ περιέχουν αρκετή ζάχαρη για να γίνουν πιο γευστικά. Στην ίδια κατηγορία ανήκουν και οι χυμοί φρούτων του εμπορίου.
  2. Τα milkshakes περιέχουν παγωτό και γάλα και δίνει θερμίδες όση η διατροφή μιας ολόκληρης ημέρας
  3. Τα muffins θεωρούνται πιο υγιεινά σε σχέση με ένα ντόνατ ωστόσο τα κεκάκια με διάφορα είδη μούρων έχουν υψηλή ποσότητα ζάχαρης και λιπαρών.
  4. Το frozen yogurt, το παγωμένο γιαούρτι που είναι σχετικά υγιεινό ωστόσο θέλει προσοχή στις γεύσεις που θα επιλέξετε όπως και τα συνοδευτικά .
  5. Να είστε σχετικά δύσπιστοι με ότι αναγράφει “ολικής άλεσης“. Ακούγεται καλό και υγιεινό αλλά μερικά από αυτά τα προϊόντα είναι επεξεργασμένα δημητριακά που έχουν χάσει όλα τα θρεπτικά συστατικά τα οποία είναι ωφέλιμα για την καρδιά και το σώμα σας. Δύο φέτες ενός ψωμιού απομίμησης ολικής άλεσης μπορεί να περιέχουν έως 220 θερμίδες και μέχρι και 420 mg νατρίου. Αν θέλετε πραγματικά να χάσετε κάποιο βάρος, προσπαθήστε να μείνετε μακριά από το ψωμί για κάποιο χρονικό διάστημα.
  6. Τα energy drinks, τα ενεργειακά ποτά, που δεν είναι καλά για απώλεια κιλών. Στην πραγματικότητα, οι κατασκευαστές αναγράφουν τις διατροφικές πληροφορίες στην ετικέτα η οποίες βασίζονται μόνο για μια μερίδα. Ωστόσο, ένα κουτάκι μπορεί να περιέχει περισσότερες μερίδες, πράγμα που σημαίνει περισσότερες θερμίδες. Πιείτε νερό υπάρχει κάτι καλύτερο από αυτό;
  7. Το ice tea μπορεί να θεωρείται δροσιστικό, αλλά αν περιέχει ζάχαρη σίγουρα θα μας δώσει από 150 μέχρι 220 θερμίδες το ποτήρι των 240 ml.
  8. Τα διάφορα dressings στις σαλάτες. Κάποια dressings περιέχουν πολύ αλάτι ή ζάχαρη και πολλές θερμίδες που οδηγούν σε περιττά κιλά. Προτιμήστε ελαιόλαδο με μέτρο.
  9. Το barbeque, μπορεί να θεωρείται πιο υγιεινό το ψήσιμο στα κάρβουνα με την προϋπόθεση ότι γίνεται σωστά και δεν καίγεται το κρέας, αλλά περιέχει πολύ αλάτι και συνήθως συνοδεύεται με πολλά ορεκτικά και αλκοόλ.

Τέλος, προσοχή απαιτούν και τα αναγραφόμενα ως προϊόντα light που κρύβουν πολλές παγίδες. Πολλοί γιατροί συστήνουν την κατανάλωση προϊόντων με κανονικά λιπαρά αλλά σε μικρότερη ποσότητα έναντι των light.