Τα οφέλη από την καθημερινή κατανάλωση ενός αβοκάντο.

Ανακαλύψτε τα οφέλη από την καθημερινή κατανάλωση ενός αβοκάντο.

Το εξωτικό αυτό φρούτο έχει πολλές ιδιότητες και πολλά θρεπτικά συστατικά

που ωφελούν στην υγεία.

Σας προτείνουμε μια νόστιμη συνταγή με αβοκάντο.

Ένα αβοκάντο την ημέρα το γιατρό τον κάνει πέρα

Εδώ και καιρό η επιστημονική κοινότητα έχει στρέψει το ενδιαφέρον της στις ευεργετικές ιδιότητες του εξωτικού καρπού που ονομάζεται αβοκάντο. Αν και δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στη χώρα μας και έχει επίσης τσουχτερή τιμή σε σχέση με τα άλλα φρούτα του καθημερινού μας διαιτολογίου το αβοκάντο με την ξεχωριστή και διακριτική γεύση του προσφέρει πλήθος ευεργετικών για την υγεία μας συστατικών. Τα αβοκάντο είναι εκ φύσεως πλούσια σε μονοακόρεστα λίπη και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που είναι αποδεδειγμένα τα καλύτερα καρδιοπροστατευτικά.

Πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε ότι η LDL («κακή») χοληστερόλη μειώθηκε όταν οι άνθρωποι αντικατέστησαν το κορεσμένο λίπος στη διατροφή τους με ένα αβοκάντο την ημέρα. Η μελέτη διαπίστωσε επίσης μείωση στον αριθμό των σωματιδίων LDL και στην αναλογία της LDL με την HDL γεγονός που υποδηλώνει ότι τα αβοκάντο έχουν ακόμα περισσότερα καρδιαγγειακά οφέλη. Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το αβοκάντο μπορεί να προστατεύσει την καρδιά με παρόμοιο τρόπο όπως το ελαιόλαδο και τα καρύδια. Τα αβοκάντο είναι επίσης πλούσια σε κάλιο, φυτικές ίνες, και βιταμίνες του συμπλέγματος Β, Ε και C. Επιπλέον, περιέχουν διάφορες θρεπτικές ουσίες φυτικής προέλευσης, συμπεριλαμβανομένων των φυτοστερολών και καροτενοειδών που λειτουργούν ως αντιοξειδωτικά και προστατεύουν τα υγιή κύτταρα, ιδιαίτερα τα μάτια ενός ανθρώπου.

Μπορείτε να τα απολαύσετε, όχι μόνο για τη γεύση τους και το ζωντανό τους χρώμα αλλά κυρίως για το καρδιοπροστατευτικό τους αποτελέσμα.

 

Μια νόστιμη επιλογή για να απολαύσετε το αβοκάντο:

Σαλάτα με ρύζι, καλαμπόκι και αβοκάντο

ΥΛΙΚΑ: 3 κούπες βρασμένο καστανό ρύζι, 1 αβοκάντο καθαρισμένο και κομμένο σε φέτες, 1 κούπα σπόρους καλαμποκιού (βρασμένο ή έτοιμο κονσέρβας), 1 κρεμμύδι λεπτοκομμένο, ½ κούπα αμύγδαλο φιλέ, 1 κ.γ χυμό λεμονιού, 1 κ.γ. ελαιόλαδο, 1 κ.γ σόγια σως, 4 μεγάλα φύλλα μαρούλι, 1κ.γ ξύδι

Μαγειρέψτε το καστανό ρύζι σύμφωνα με τις οδηγίες. Λιώνουμε το αβοκάντο μέσα στο ρύζι. Προσθέτουμε το καλαμπόκι, το κρεμμύδι, και τα αμύγδαλα. Ανακατεύουμε μαζί με το χυμό λεμονιού, το λάδι, το ξύδι, και τη σάλτσα σόγιας και περιχύνετε τη σαλάτα.