Οι κόκκινες κολοκύθες είναι από τις εποχικές υπερτροφές, που είναι πλούσιες σε βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και πολύτιμα συστατικά. Προσθέτοντας κολοκύθα στη διατροφή σας μπορείτε να βοηθήσετε στην καταπολέμηση των καρδιακών νοσημάτων, να ρυθμίσετε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και να βελτιώσετε την υγεία των οφθαλμών.

Φυτικές ίνες

Οι κολοκύθες αποτελούν πλούσια πηγή φυτικών ινών οι οποίες υποστηρίζουν την υγεία του γαστρικού συστήματος, ρυθμίζουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακής νόσου. Στην πραγματικότητα, όσο περισσότερες φυτικές ίνες περιέχουν τα τρόφιμα τόσο καλύτερο και οι κολοκύθες είναι η σωστή επιλογή.

Τρώτε πολύ, χορταίνεται γρήγορα και χωρίς τύψεις

Ένα από τα πολλά πλεονεκτήματα της κατανάλωσης κολοκύθας είναι η χαμηλή θερμιδική της αξία (50 θερμίδες η κούπα) και το αίσθημα κορεσμού που προσφέρει εξαιτίας της υψηλής περιεκτικότητας της σε φυτικές ίνες. Έτσι αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή για όσους προσέχουν τη διατροφή τους ή θέλουν να χάσουν κάποια κιλά.

Εκμεταλλευτείτε τα πλεονεκτήματα του χρώματος

Οι κολοκύθες οφείλουν το πορτοκαλί χρώμα τους στο πανίσχυρο αντιοξειδωτικό β-καροτένιο, το οποίο είναι από τα στοιχεία που συνεισφέρουν στις τροφές στη μάχη τους για την καταπολέμηση του καρκίνου.

Γεμίστε ενέργεια

Τα πλεονεκτήματα του β-καροτένιου δε σταματούν εδώ. Μετατρέπεται σε Βιταμίνη Α στον οργανισμό που είναι σημαντική για την καλή υγεία των ματιών και την καλή όραση. Μόνο μια κούπα κολοκύθας την ημέρα περιέχει πάνω από 200% των ημερησίων συνιστώμενων αναγκών σε βιταμίνη Α.

Μην ξεχνάτε και τους σπόρους

Ακόμη και οι σπόροι της κολοκύθας είναι υγιεινοί. Οι κολοκυθόσποροι είναι φυσική πηγή φυτικών στερολών οι οποίες καταπολεμούν την LDL χοληστερίνη, (η λεγόμενη κακή χοληστερόλη) ενώ αποτελούν ασπίδα σε ορισμένους τύπους καρκίνου.

 

 

Για να λάβουμε τα μέγιστα οφέλη από την κατανάλωση κόκκινης κολοκύθας θα πρέπει να τη χρησιμοποιήσουμε, φυσικά, στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης διατροφής και να τη μαγειρέψουμε με υγιεινούς τρόπους.