«Είμαστε αυτό που τρώμε . Και αυτό που τρώμε καθορίζει τις σκέψεις, τη ζωή μας, το παρόν, το μέλλον, και το πεπρωμένο μας είχε αναφέρει ο νομπελίστας γάλλος γιατρός και βιολόγος Alexis Carrel. Το παραπάνω απόφθεγμα έχει απόλυτη εφαρμογή τόσο σε ενήλικες αλλά πολύ περισσότερο στα παιδιά.

Για να εξασφαλίσετε ότι το παιδί σας τρώει υγιεινά οι μερίδες στο πιάτο φαγητού του θα πρέπει να φροντίσετε να καταλαμβάνουν:

  •  ½ πιάτο με φρούτα και λαχανικά: Προσφέρουμε μια ποικιλία σχημάτων και χρωμάτων που κάνουν αυτά τα υγιεινά τρόφιμα πιο ελκυστικά.
  • ¼ πρωτεΐνη: Συμπληρώστε το ένα τέταρτο του πιάτου με πρωτεΐνη. Εξετάστε διάφορες μορφές που είναι πιο ελκυστικές για τα παιδιά, όπως ενός burger σολομού αντί για ένα φιλέτο σολομού.
  • ¾ δημητριακά ολικής άλεσης. Μέχρι τα παιδιά να τα συνηθίσουν, ανακατέψτε τα κλασικά με ρύζι ολικής αλέσεως ή ζυμαρικά. Σταδιακά αντικαταστήστε τα.
  • Προσφέρετε νερό ή χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γάλα ως ποτό. Αποφύγετε τα ποτά που περιέχουν ζάχαρη.