Ευτυχισμένη οικογένεια σημαίνει πάνω από όλα υγεία σε όλα τα μέλη της. Συμβουλές για να αποκτήσει η οικογένεια μας, δια βίου υγιείς συνήθειες.

Δοκιμάστε καινούργιες τροφές, ειδικότερα, βάλτε φρούτα ή λαχανικά που δεν έχετε ξαναδοκιμάσει. Πηγαίνετε στο μανάβικο με τα παιδιά σας και αγοράστε ένα λαχανικό που δεν έχετε φάει. Στη συνέχεια, βρείτε μια υγιεινή συνταγή και μετατρέψτε το μεσημεριανό τραπέζι σε μια διασκεδαστική και φιλική προς την οικογένεια δραστηριότητα, επιτρέποντας στα παιδιά να σας βοηθήσουν στο μαγείρεμα. Μην ξεχνάτε, επίσης να αγοράζετε τρόφιμα μόνο στην εποχή τους.

  1. Δώστε δεύτερη ευκαιρία σε φαγητά που δεν τρώγατε ή δεν τρώει η οικογένεια. Τα γούστα αλλάζουν και εξελίσσονται καθ ‘όλη τη διάρκεια της ζωής μας. Δοκιμάστε, λοιπόν, ξανά τρόφιμα που θεωρούσατε ότι δεν αρέσουν. Και να θυμάστε ότι μπορείτε αυτή τη φορά να τα μαγειρέψετε με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους.
  2. Διαγράψτε ή περιορίστε στο ελάχιστο την κατανάλωση ζάχαρης στα μέλη της οικογένειάς σας. Μια ματιά στις ετικέτες των συσκευασμένων τροφίμων που αγοράζετε από το σούπερ μάρκετ, θα σας εκπλήξει από το πόση κρυμμένη ζάχαρη –και αλάτι επίσης- κρύβουν στα συστατικά τους. Μελέτες έχουν δείξει ότι η ζάχαρη έχει σημαντική επίδραση στον μεταβολισμό αλλά και στην ψυχική υγεία μας, η οποία με τη σειρά της επηρεάζει τη διάθεσή. Ο ευκολότερος τρόπος για να κόψετε τη ζάχαρη είναι να σταματήσετε την κατανάλωση αναψυκτικών ή χυμών που περιέχουν πρόσθετα σάκχαρα. Το επιδόρπιο μπορεί να υπάρχει, αλλά να το απολαμβάνετε με μέτρο.
  3. Απομακρύνεται κάθε ηλεκτρονική συσκευή συμπεριλαμβανομένων των tablets, κινητών τηλεφώνων και τηλεοράσεων από κάθε υπνοδωμάτιο στο σπίτι σας. Αυτό όχι μόνο θα βοηθήσει την οικογένειά σας, να πηγαίνει για ύπνο νωρίτερα, αλλά θα βοηθήσει επίσης να κοιμηθεί καλύτερα. Το οικογενειακό τραπέζι επίσης θα πρέπει να γίνει μια ελεύθερη ζώνη από ηλεκτρονικές συσκευές. Είτε πρόκειται για πρωινό, μεσημεριανό γεύμα ή δείπνο, απαλλαγείτε από τα ηλεκτρονικά και επικεντρωθείτε σε κάποια ευχάριστη συζήτηση. Εξοικονομήσετε αυτό το πολύτιμο γεύμα και κάντε «check-in» σε κάθε μέλος της οικογένειάς σας.
  4. Αφιερώστε περισσότερο χρόνο σε δραστηριότητες εκτός σπιτιού. Απολαύστε όλες τις εποχές του χρόνου και κάθε καιρό με τα παιδιά σας.
  5. Τελευταίο και πιο σημαντικό είναι να προγραμματίσετε κάποια συγκεκριμένη ώρα της ημέρας ως την ώρα της οικογένειας. Είτε πρόκειται για πέντε λεπτά ή περισσότερο, περάστε χρόνο με τα παιδιά σας μιλώντας, ακούγοντας, διαβάζοντας ή παίζοντας παιχνίδια.