Η καρδιά είναι ένα όργανο που επηρεάζει και επηρεάζεται από σχεδόν όλες τις πτυχές της ζωής μας – συμπεριλαμβανομένης και της διατροφής. Οι υγιεινές επιλογές στις τροφές που καταναλώνουμε μπορεί να μειώσουν τον κίνδυνο καρδιακών νόσων, εγκεφαλικών επεισοδίων, καθώς και παράγοντες κινδύνου όπως υψηλή χοληστερόλη, υψηλή αρτηριακή πίεση, παχυσαρκία και διαβήτη τύπου 2.

Δείτε τους 10 απλούς κανόνες για να διατηρήσουμε την καρδιά μας υγιή και…ευτυχισμένη.

  1. Περιορίστε τα λιπαρά, ιδιαίτερα τα κορεσμένα λιπαρά και αυτά που περιέχουν υψηλή χοληστερόλη.
  2. Περιορίστε τα προπαρασκευασμένα τρόφιμα, και βγάλτε από τη ζωή σας το πρόχειρο φαγητό.
  3. Περιορίστε τα γαλακτοκομικά. Επιλέξτε χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά ή χωρίς λιπαρά, γάλα, γιαούρτι και τυρί.
  4. Επιλέξτε ασπράδια αυγών αντί για κρόκους. Καταναλώστε τους κρόκους των αβγών μέχρι 3 φορές την εβδομάδα.
  5. Επιλέξτε ολικής άλεσης δημητριακά για το ψωμί, τα ζυμαρικά και το ρύζι.
  6. Επιλέξτε ψάρια, πουλερικά και φασόλια για πρωτεΐνη. Περιορίστε στο ελάχιστο την κατανάλωση βοδινού κρέατος ή αρνιού.
  7. Μαγειρέψτε στη σχάρα, ψητά, ή στον ατμό τα φαγητά και αποφύγετε το τηγάνι
  8. Πίνετε άφθονο νερό, και αποφύγετε τα ποτά που περιέχουν ζάχαρη .
  9. Καταναλώστε περισσότερες διαλυτές φυτικές ίνες τρώγοντας λαχανικά, φρούτα, προϊόντα βρώμης και φασόλια.
  10. Δραστηριοποιηθείτε και ασκηθείτε ώστε να φτάσετε στο επιθυμητό βάρος.