Η Tatcha είναι η βασίλισσα στον κόσμο της ομορφιάς. Διασημότητες όπως η Kim Kardashian και η Meghan Markle πίνουν νερό στο όνομα της, ενώ είναι το αγαπημένο προϊόν εκατομμυρίων γυναικών σε όλο τον κόσμο και αποδεικνύεται από το πόσο γρήγορα εξαντλούνται τα προϊόντα της εταιρείας.  Το Water Cream της φίρμας εξαντλήθηκε δύο φορές μέσα σε λίγο καιρό από την κυκλοφορία του για πρώτη φορά το 2017 και έκτοτε παρέμεινε το βασικό στήριγμα για τους λάτρεις της περιποίησης της επιδερμίδας.

Τι κάνει αυτή την κρέμα διαφορετική από όλες τις άλλες κρέμες; Σύμφωνα με το καταναλωτικό κοινό στην ιστοσελίδα της Tatcha, το Water Cream είναι το καταλληλότερο προϊόν για λιπαρό δέρμα. Είναι απίστευτα ελαφρύ και γρήγορα απορροφητικό, αλλά προσφέρει όλη την ημέρα υγρασία, ενώ η επίδρασή της στις λεπτές γραμμές και τις ρυτίδες είναι εκπληκτική.


Η εταιρεία ιδρύθηκε από την Victoria Tsai. Τα προϊόντα βασίζονται σε κλασικά ιαπωνικά μυστικά ομορφιάς που έχουν τελειοποιηθεί από επιστήμονες στην Ιαπωνία. Πολλοί καταναλωτές συγκρίνει τα αποτελέσματα της κρέμας στις λεπτές γραμμές, όμοια με αυτές του  Botox. Και δεν είναι τυχαίο αφού η φόρμουλα των προϊόντων στηρίζεται σε συστατικά αντιγήρανσης όπως η ρετινόλη και σε μια τριπλέτα ιαπωνικών βοτανικών. Σύμφωνα με την Victoria Tsai, το ιαπωνικό άγριο τριαντάφυλλο μειώνει την εμφάνιση των πόρων, το ιαπωνικό κρίνο λεοπάρδαλης ελαχιστοποιεί την υπερβολική παραγωγή λαδιού και προάγει τον κύκλο του δέρματος και το “Hadasei-3 complex” ενώνει τρία ιαπωνικά superfoods πλούσια σε αντιοξειδωτικά : το πράσινο τσάι Uji, τα κόκκινα φύκια Okinawa, και το ρύζι Akita.